Tankar som väcks....

Tankarna som väcks varje år då det är dags för läkarbesök på neurologen, jag undrar varför dom alltid kommer. Jag vet ju att det bara går på ett håll, eller håller sig stabilt, men det är ändå så läskigt. Obehagligt att få saker svart på vitt. Förra året var det mina knä reflexer som inte fungerade... Jag undrar ju vad de kan hitta nu. (Hoppas hoppas hoppas på inget negativt!!!!)

Det är lite som att besiktiga sin bil, läskigt om de hittar något nytt eller om det bara är att tuta och köra! ;) 

Jag vet ju också att det innebär att det kommer att bokas ett besök på röntgen för en ny MR, vilket jag HATAR!!! :( 
Tunneljävel! 

Men jag går dit med positiva tankar och är glad och tacksam för min duktiga doktor! 


// Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0