Julhelgen, nytt år och första behandlingen för året!

Ja då var det nytt år och 2013 lämnar vi bakom oss! Ett år av mycket sorg, framgång men massor av Tråkigheter. Men vi lämnar  det året med massor av styrka och visdom. Jag har hela tiden trott att 2013 var ett sånt år då man skulle kastas upp i luften och landa där man hör hemma. Klarar man 2013 ihop klarar man allt, om man vill förstås.                                                                                               2013 har varit ett av de värsta åren i mitt liv, Hugo fick lämna oss, jag och Frippe har haft ett tufft år ihop, svek från vänner och familj. Saker som tar tid att förstå och lämna bakom sig...      Men som sagt lärdom och visdom!!!!                                                                   
2014 börjar vi med renovering av lägenheten, badrummet och vardagsrummet ska få sig en omgång och det ska bli "vårt". Sätta vår prägel och vår stil. Innan har vi i stort sett bara bott in oss och båda har nog känt efter hur vi vill ha det. Så nu blir det fullt ös!!! ;)     Idag är det behandling på CSK, första detta året! Läkarbesöket som varje år får mig att bli livrädd är inbokat och ångest klumpen väcks... Nu kör vi tänker jag! Det är INTE det värsta besöket som väntas, det är ett som är sant! :) jag har fått en tid till läkare den 20januari för att reda ut ett och annat!                                                 I eftermiddag kommer veterinären till stallet och ska kolla Marengos tänder, sen ska han äntligen sättas igång! :) ÄNTLIGEN!!!                        // Hanna <3                                                                                                

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0