Världens bästa Frippe!!! <3

Världens bästa Frippe! Det är min sambo det! Världens bästa! Inte en sekund får han mig att känna mig som ett problem för oss, för han. Fast jag själv gärna tror och tycker det! Han liksom jag "glömmer" ibland bort att jag är sjuk och tänk vad underbart att vi får göra det någongång!!! Det är de tillfällena jag uppskattar som mest just nu! Känslan finns! Visst är det tufft att vara sjukskriven och förlora en massa pengar men vad ska jag göra...!? Jag vill jobba och ha det som vanligt! Men min kloka älskade mamma sa till mig en dag när jag var ledsen över att jag kände mig som ett problem och att vi just flyttat och lite pengar och ja allt, " när du orkar vara vaken och aktiv hemma i tio timmar då kan du börja jobba med"! Det räcker inte med att känna att jag orkar i typ tre, fyra Max innan jag känner i min kropp att jag behöver vila....det blev så uppenbart då hon sagt så!!! Men Frippe tycker inte det är något problem, vi löser det vi löser ju allt annat skit bra säger han, och visst det gör vi, men Åhh vad skönt det hade varit att kunna jobba!!! Ja nog om det!!! Ny dag, nya tag imorgon! Hoppas på en bra dag och att jag inte är sämre...!! Känner mig bättre idag och då brukar det vara mindre bra imorgon... Konstigt!!! MS är konstigt!!!! // H<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0