Tack till Sara!!! <3

Ett stort tack dig älskade Sara! Tack för all hjälp med Anders nu när jag själv inte är tillräcklig i ridningen. Jag fixar skogsturerna i skritt suveränt bra men det är inte så lätt att rida ordentligt med en kroppshalva med domning och dålig motorik. Emelie är med suverän men det är du alltid!!! Det är inte lätt att känna så här, det är mentalt jävligt jobbigt... Att känna sig otillräcklig och fumlig med något som annars är så naturligt... Men tack vare er mina fina vänner orkar jag tänka positivt och längta efter att sitta i sadlen och rida ett pass på ridbanan!! Oj vad jag längtar! :) // H <3


Kommentarer
Postat av: Sara - föredetta beridare hos Jessica Kürten

Jag älskar varje minut på Anders rygg <3 och jag älskar dig min fina vän! Skulle göra vad som helst för att hjälpa dig!! <3

2012-04-24 @ 23:12:03
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0